Τα άρθρα μας

Ενημερωθείτε μέσα από την έγκυρη αρθρογραφία των ειδικών μας

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Για ενίσχυση της βαθειάς αναπνοής, η οποία βοηθά στην καλύτερη πρόληψη οξυγόνου και στην αύξηση του επιπέδου προσοχής και συγκέντρωσης.Φούσκες Μπουρμπουλήθρες σε ποτήρι με καλαμάκια Σφυρίχτρες 2.Συμμετοχή σε δουλειές του σπιτιού με σκοπό την αύξηση την ...

Περισσότερα...

Το μυστικο για να κρατατε τα παιδια σασ ευτυχισμενα και απασχολημενα  εφοσον το σχολειο τουσ εκλεισε λογω του κορονοϊου.

Το μυστικό για να κρατάτε τα παιδιά σας ευτυχισμένα και απασχολημένα  εφόσον το σχολείο τους έκλεισε λόγω του κορονοϊού.

Στο ημερήσιο πρόγραμμα σας, καλό θα ήταν να έχετε μερικά 15 – 30λεπτα (περισσότερο ή λιγότερο χρόνο ανάλογα με την ηλικία του παιδιού σας) αποκλειστικού παιχνιδιού καθοδηγούμενοι από το παιδί σας. Όσο περισσότερο παίζουν τα ...

Περισσότερα...

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΠΩΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΠΩΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Αυτό το άρθρο είναι σχετικό με την ενίσχυση της ομιλίας του παιδιού σας μέσω καθημερινών δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα στο σπίτι. Αν ακόμα δεν έχει πραγματοποιηθεί η αξιολόγηση από κάποιο ειδικό – λογοθεραπευτή, ώστε να ...

Περισσότερα...

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: 3 ΤΡΟΠOΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΕ LEGO

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: 3 ΤΡΟΠOΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΕ LEGO

Τα Lego ανέκαθεν αποτελούσαν ένα διασκεδαστικό παιχνίδι για τα παιδιά. Στα «χέρια» ενός λογοθεραπευτή κι ενός γονιού μπορούν να μετατραπούν σε ένα χρήσιμο εργαλείο το οποίο θα τους δώσει το απαιτούμενο κίνητρο για επικοινωνία. Παρακάτω ...

Περισσότερα...

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ – ΟΜΙΛΙΑΣ ΚΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ – ΟΜΙΛΙΑΣ ΚΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ

Είναι ταραγμένη και δεν μπορώ να καταλάβω τι λέει. Είναι μια χαρά μέχρι που αγχώνεται, μετά απλώς «κλειδώνει». Όταν είναι πολύ ενθουσιασμένος, είναι δύσκολο να τον βοηθήσω να συγκεντρωθεί ώστε να μου εκφράσει αυτό που θέλει. Βρίσκεται το ...

Περισσότερα...

ΔΥΣΛΕΞΙΑ: Η ΜΕΘΟΔΟΣ ORTON-GILLINGHAM

ΔΥΣΛΕΞΙΑ: Η ΜΕΘΟΔΟΣ ORTON-GILLINGHAM

Η μέθοδος Orton- Gillingham ή αλλιώς πολυαισθητηριακή μέθοδος αποτελεί μια προσέγγιση εκμάθησης της σύνδεσης των φωνημάτων και των γραφημάτων προκειμένου να επιτευχθεί η διαδικασία της ανάγνωσης και της γραφής. Οι δημιουργοί της μεθόδου , από ...

Περισσότερα...

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ

Τι είναι οι κατηγορίες και γιατί είναι σημαντικές; Οι κατηγορίες είναι μια ομάδα πραγμάτων που μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά και ιδιότητες. Χρησιμοποιούμε τις κατηγορίες στην καθημερινή μας ζωή χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Οι κατηγορίες είναι η πηγή ...

Περισσότερα...

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ

Δραστηριότητες «βαριάς δουλειάς» Σβήσε τον πίνακα Καθάρισε τα θρανία/ τραπεζάκια Μάζεψε τα τετράδια/ φυλλάδια Κουβάλησε κουτί με βιβλία Φτιάξε τα βιβλία στα ράφια Καρφίτσωσε φυλλάδια στον πίνακα ανακοινώσεων Ξύσε τα μολύβια Βάλε το σακίδιό σου στους ώμους Πήγαινε κάτι που σου ζητείται στο ...

Περισσότερα...

ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζουν συχνά δυσκολία στην ανάγνωση. Αυτό σημαίνει ότι δεν αποκωδικοποιούν τα γράμματα, δεν ταυτίζουν σωστά τα φωνήματα, δηλαδή τους ήχους των γραμμάτων με τα γραφήματα, δηλαδή τα γραπτά σύμβολα. Έτσι, ...

Περισσότερα...